top of page
Untitled_Artwork (6).jpg
Untitled_Artwork (6).jpg
Untitled_Artwork (6).jpg
Untitled_Artwork (6).jpg
Untitled_Artwork (6).jpg

Jelling musikfestival Projekt

Opdateret: 1. aug. 2018



Tilbage i 2015 fik jeg en opgave af Jelling musikfestival, som gik ud på at jeg skulle male et 7 x 2,5 m langt baggrundsbillede til deres scene ved søpavillionen. Nu har de iår, kontaktet mig igen og vil gerne have at jeg skulle farvelægge det originale billede jeg lavede i 2015 og det sagde jeg da ikke nej til.


Jellings eneste krav var at billedets tema skulle være "sommer i tyrol". Det endte så med at jeg lavede en stormundet tyroler pige der synger om sommeren i tyrol, som indebære fårene som skal samles for at blive klippet, fest og folkedans, store fadøl og store bryster, et kærestepar der har picnic men bliver forstyret af en vred ged...

Historien kan fortsætte eller ændre sig alt efter stemningen og det gode humør som der altid er ved søpavillionen til Jelling musikfestival.


Det har været spændene og sjovt at vende tilbage til et gammelt værk og se hvor meget der er sket siden da. Og jeg er blevet meget glad for resultatet.


Matrialer er akryl maling og posca tuscher


Jeg har lavet en timeline video hvor man ser processen fra sort/hvid til farver som du kan se her på hjemmesiden under fanen videos. Også kan du se flere billeder fra processen på min instagram @cr.drawings.insta


- Cecilie








43 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle
bottom of page