top of page
Untitled_Artwork (6).jpg
Untitled_Artwork (6).jpg
Untitled_Artwork (6).jpg
Untitled_Artwork (6).jpg
Untitled_Artwork (6).jpg

My first Tattoo

Opdateret: 1. aug. 2018



Så blev det endelig min tur til at få en tatovering, efter mange års overvejelser.

Men nu tænkte jeg altså bare at nu skulle det være nu, jeg skulle springe ud i det!


Motivet er som i kan se 4 margueritter/tusindfryd som skal symbolisere kvinderne i mit liv, altså min mor, mormor, min afdøde farmor og min oldemor.

Motivet er inspireret af et billede fra pinterest (kender ikke kunsteren bag tatoveringen) også blev jeg meget inspireret af Peta Heffernans enkelte tatoveringer.

Jeg fik det lavet hos Tattoo Fashion Kolding, som er et rigtig godt og hyggeligt sted og tatovøren Maya Katrine som tatoverede mig, er virkelig en dygtig tatovør og var meget god til at ramme den samme stil som min. (dette opslag er ikke sponsoreret btw)


Men alt i alt har det været en god oplevelse og selvfølgelig gjorde det lidt ondt (er lidt af en pivskid hvad angår nåle), men det har været det hele værd, og nu må vi se om der dukker flere op i fremtiden.


I må alle have en god mandag med massere af solskin!


- Cecilie







59 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle

Mors dag

bottom of page